لوله کشی و ابزار آن

شما میتوانید برای هرگونه خدمات لوله کشی و خدماتی با ما در تماس باشید.

لوله کشی و ابزار آن

شما میتوانید برای هرگونه خدمات لوله کشی و خدماتی با ما در تماس باشید.

  • ۰
  • ۰

همه ما علائم هشدار دهنده گرفتگی و مشکلات فاضلاب، نحوه فرورفتن سینک یا خروج آب از پای شما در حمام، و بوها، بوی تند را می شناسیم - اینها همه نشانه هایی هستند که به زودی ممکن است مسدود شوید. فاضلاب پیدا می کنید و یک روز می بینید که راه آب کاملا بسته است، بنابراین باید فورا اقدام کنید و پیشنهاد ما به شما استفاده از لوله بازکنی تهرانپارس برچسب است.

 

 

 

 

 

 

 

باشه ! موهای زائد و مواد چرب و چسبنده سطح فاضلاب را تمیز کردید، هیچ اتفاقی نیفتاد، حالا سعی می کنید مانند یک لوله کش عمل کنید، اما فایده ای نداشت، اما اگر این انسداد باز نشد چه می شود؟ یا باید بگوییم چه کار کنیم که این پاپوش ها سریعتر باز شوند؟ در ادامه این قسمت از لیبل 10 راهکار با تاثیر قطعی برای بازکردن لوله فاضلاب در این مورد پیشنهاد می کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سینک و فاضلاب دوش را باز کنید.

 

 

 

 

 

 

 

نحوه باز کردن لوله فاضلاب

 

 

 

 

 

 

 

راه حل های ساده برای باز کردن لوله های فاضلاب در حمام و ماشین ظرفشویی

 

 

 

 

 

 

 

در اینجا ده راه حل وجود دارد که باید قبل از رسیدن به گران ترین و قطعی ترین راه برای اطلاع دادن به لوله کش امتحان کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. سیم بلند و منحنی (چشمه) برای باز کردن لوله فاضلاب:

 

 

 

 

 

 

 

خیلی ساده اما به طرز عجیبی کاربردی، از لباسی که کت و شلوار را به آن آویزان کرده اید یک گیره فلزی بردارید و انحنای آن را به خوبی صاف کنید، سپس یک طرف آن را در انتها تا کنید تا به یک قلاب کوچک تبدیل شود. آن را در آب قرار دهید و فکر کنید در حال ماهیگیری هستید، سعی کنید تمام موها و چربی ها و توده های کثیف و زننده را از بین ببرید. به یاد داشته باشید که سعی کنید محتویات را از لوله خارج کنید، بدون اینکه آن را بیشتر فشار دهید و به پایین فشار دهید. وقتی محتویات را تا حد امکان خارج کردید، به اندازه کافی آب گرم داخل آب بریزید، به این ترتیب می توانید به راحتی لوله را باز کنید. است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 سینک و فاضلاب دوش را باز کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 روش های باز کردن لوله فاضلاب چیست؟

 

 

 

 

 

 

 

2. لوله فاضلاب را با نمک و سرکه باز کنید. :

 

 

 

 

 

 

 

مخلوطی از یک سوم فنجان نمک و یک سوم فنجان سرکه تهیه کنید. به دلیل ترکیب این دو، گاز متصاعد می شود. مخلوط را بدون اتلاف وقت و قبل از اتمام جوش داخل فاضلاب بریزید. این جوشاندن دو ترکیب باعث تمیزی مو، چربی و محتویات لوله می شود. اجازه دهید حدود یک ساعت آب به همان حالت باقی بماند. بمانید و سپس لوله را بشویید. با آب گرم و فشار بالا همچنین می توانید ابتدا به اندازه کافی نمک داخل لوله بریزید و سپس سرکه را داخل آن بریزید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 لوله فاضلاب ظرفشویی و حمام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نحوه بازکردن گرفتگی لوله با ساخت محلول لوله بازکن خانگی

 

 

 

 

 

 

 

3. محلول وکیوم مرطوب و خشک برای باز کردن لوله فاضلاب:

 

 

 

 

 

 

 

اگر جاروبرقی خشک و مرطوب دارید، بدانید که ابزاری عالی برای باز کردن زهکشی است، ابتدا آن را در مکش مایعات قرار دهید، خروجی آن را بپوشانید تا کثیف نشود، سپس لوله را خوب ببندید، ممکن است بخواهید یک کیسه قدیمی برای این منظور. هنگام روشن کردن جاروبرقی با قدرت بالا، جاروبرقی تمام محتویاتی را که باعث گرفتگی کیسه شده است استخراج می کند، این همیشه کار نمی کند، اما ارزش امتحان کردن را دارد اگر این روش مسمر ثمر نبود با لوله بازکنی مجیدیه برچسب تماس بگیرید.

 

 لوله بازکنی برچسب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 لوله فاضلاب ظرفشویی و حمام

 

 

 

 

 

 

 

 لوله فاضلاب خود را با آب جوشیده باز کنید.

 

 

 

 

 

 

 

4. لوله فاضلاب را با آب جوشانده باز کنید. :

 

 

 

 

 

 

 

این کار آسان تری نیست، کتری را روی اجاق گاز یا مایکروفر بگذارید و تا جایی که می توانید آب بریزید و آن را به جوش آورید. حالا در دو تا سه مرحله به آرامی داخل لوله بریزید. مقداری آب گرم بگذارید. بگذارید هر ثانیه اجرا شود و سپس سری بعدی آب را در آن بریزید. این همیشه ساده ترین و سریع ترین راه حل است. اگر لوله کشی قبل از تمام شدن آب جوش باز شد، خودتان را پایین بیاورید و با بقیه یک فنجان چای برای خود دم کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 استفاده از جوهر نمکی یک راه عالی برای باز کردن لوله فاضلاب است

 

 

 

 

 

 

 

5. لوله فاضلاب را با جوهر شور باز کنید: (با احتیاط زیاد از آن استفاده کنید)

 

 

 

 

 

 

 

از دستکش های پلاستیکی و محافظ چشم استفاده کنید، جوهر نمکی می تواند باعث سوختگی شدید و بد شود. می توانید آن را از فروشگاه سخت افزار محلی خود تهیه کنید، اما در حمل و نقل آن بسیار مراقب باشید. 3/4 گالن آب سرد را داخل سطل بریزید و 3 فنجان جوهر نمک اضافه کنید. با یک قاشق چوبی قدیمی خوب مخلوط کنید. مخلوط شروع به جوشیدن می کند و گاز و گرما از خود ساطع می کند. محلول را داخل فاضلاب بریزید و بین 20 تا 30 دقیقه به آن فرصت دهید. سپس لوله را با آب داغ بشویید و در صورت لزوم تکرار کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 لوله فاضلاب ظرفشویی و حمام

 

 

 

 

 

 

 

 جوهر نمکی یکی از راه های بازکردن لوله فاضلاب است.

 

 

 

 

 

 

 

6. لوله فاضلاب را با تخلیه چاه باز کنید. :

 

 

 

 

 

 

 

کارهایی هستند که چاه را تخلیه می کنند، اما ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم، اما یک کار ساده وجود دارد، ابتدا یک سطل خالی زیر لوله یا لوله فاضلاب قرار دهید، از آچار برای جمع آوری آب در لوله استفاده کنید و واشرهای روی لوله را شل کنید. دو سر لوله زیر سینک. باید سعی کنید تمام اجزای لوله را با دست نگه دارید. وقتی گیره ها باز شد آن را رها کنید و داخل سطل برگردانید و تمام محتویات لوله را داخل سطل بریزید. ممکن است لازم باشد داخل لوله را با چیزی بچرخانید و باقیمانده آن را تمیز کنید. این کار را در دو طرف لوله انجام دهید. یک مسواک قدیمی و شکسته ابزار خوبی برای این کار است. مفاصل را با آب بشویید. و دوباره تمیز کنید و ببندید. بیشتر اوقات این ترفند جواب می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  گرفتگی لوله فاضلاب را باز کنید

 

 

 

 

 

 

 

 لوله فاضلاب خانه را باز کنید.

 

 

 

 

 

 

 

7. لوله فاضلاب را از طریق زانو باز کنید. :

 

 

 

 

 

 

 

این یک قطعه لوله آب است که در قسمت پایین آن کد کار خاصی وجود دارد. این در اصل یک لوله فلزی انعطاف پذیر با شکل مارپیچ در انتهای آن است. ویدیوی زیر به شما نشان می دهد که چه کاری انجام دهید.

 

 

 

 

 

 

 

لوله بازکنی فاضلاب بدون مواد شیمیایی.

 

 

 

 

 

 

 

8. روش خانگی با نمک و جوش شیرین برای باز کردن لوله فاضلاب:

 

 

 

 

 

 

 

1/2 فنجان نمک آشپزخانه را با 1/2 فنجان جوش شیرین ترکیب کنید و آن را در زهکشی مسدود شده بریزید. اجازه دهید 20 دقیقه دم بکشد، سپس روی آن آب جوش بریزید. آب داغ، نمک و جوش شیرین یک ترکیب شیمیایی تشکیل می دهند. بخش زیادی از توده ها و چربی ها را در فاضلاب حل می کند.

 

 

  • ۰۰/۰۹/۲۰
  • amir sab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی